La Generalitat adjudica a la multinacional MBS Group la gestió de Ciutat de la Llum per 3,1 milions d'euros i un període de 5 anys

La Generalitat ha adjudicat a la multinacional americana MBS Group la gestió del Complex Industrial Audiovisual de Ciutat de la Llum per un import de 3.100.000 euros (IVA no inclòs) per a un període de 5 anys i amb un percentatge de comercialització per a la societat del 6,5 %. A partir de hui s'obri un període de 15 dies hàbils en les quals es poden presentar al·legacions.

La consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha assenyalat la importància de comptar amb una empresa internacional que desenvoluparà l'enorme potencial dels estudis alacantins “la proposta de MBS Group preveu un pla de dinamització de Ciutat de la Llum que s'alinea amb els objectius de la Generalitat de situar la Comunitat Valenciana com a clúster audiovisual de referència internacional”.

“El nostre objectiu és impulsar una estratègia de desenvolupament que supose l'activació de l'ecosistema local i nacional audiovisual”, ha assenyalat Montes. Per a fer-ho, la gestió d'MBS Group proposa la celebració d'esdeveniments propis enfocats a la digitalització i innovació que reforcen la internacionalització dels estudis, així com l'organització de visites organitzades amb l'objectiu d'atraure talent i empreses locals.

A més, ha assenyalat la consellera, “és fonamental la implicació del teixit productiu de la Comunitat Valenciana amb este projecte, ja que suposa una oportunitat d'internacionalització i de diversificació per a les pymes”. En eixe sentit, l'empresa oferix a les empreses valencianes la integració i implementació de la més alta tecnologia per a desenvolupar programes d'atracció i innovació amb garanties laborals tant a Espanya com en la xarxa internacional que suposen més de 80 campus d'estudi i 600 escenaris per tot el món.

Finalment, el projecte presentat inclou una proposta de formació per a més de 300 llocs laborals i hi destaca un itinerari de formació i pràctiques de 600 hores en il·luminació, en producció, o programes internacionals com Changing Lenses Program, Make it here i Degenham Film Banking.

Així, l'empresa MBS Group ha obtingut la màxima puntuació en el pla de dinamització presentat, i ha aconseguit l'excel·lència quant a la proposta de suport a la indústria audiovisual local i nacional, la proposta de formació i l'optimització del teixit productiu. Finalment, cal ressenyar la implantació d'equips ecològics, alineats amb criteris d'eficiència mediambiental i sostenibilitat en general.

MBS Group

MBS Group té un total de 220 estudis en propietat, 90 d'estos en desenvolupament, adquirits per tot el món i gestionats per MBS, i amb això s'ha convertit en l'empresa de serveis de producció més gran del món. Forma part del grup Hackman Capital Partners, fundat en 1986 i amb seu a Los Angeles, són el major grup operador d'estudis i proveïdors de serveis d'equips als Estats Units, el Canadà, Irlanda, Gran Bretanya i Escòcia.

La superfície dels estudis arriba als 900.000 metres quadrats. Té més de 1.400 empleats i més d'un bilió de dòlars en equips tecnològics de producció.

Entre les obres que han inclòs per a acreditar la seua oferta i accedir a la gestió de Ciutat de la Llum es troben les dos temporades de The Mandalorian, Outlander, Avatar o The Way of Water.

Mercadona prevé comprar 94.000 toneladas de patatas de origen nacional en 2024 (lo que supone un "importante impulso" al sector agrario español)

La cadena valenciana Mercadona ha arrancado la campaña de la patata nacional, en la que prevé comercializar este año 94.000 toneladas procedentes de todas las zonas productoras. Esta cifra representa un incremento del 6% respecto a la campaña anterior y supone un "importante impulso" al sector agrario español, en un contexto en el que "se va reduciendo la superficie de producción de patata en España, según datos del Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación (MAPA)".

Konecta firma una alianza con Google Cloud que potenciará la eficiencia y los servicios de Inteligencia Artificial del Grupo

Como parte de la estrategia de transformación digital, Konecta, líder mundial en la prestación de servicios de CX y soluciones tecnológicas, ha firmado un acuerdo plurianual con Google Cloud para utilizar sus servicios de Google Cloud Platform (GCP) e IA. Esta alianza aportará a la empresa una gran capacidad y experiencia para desarrollar servicios innovadores y mejorar la eficacia de las operaciones.